Advertisement

תרגיל לינוי אשרם : View 10 לינוי אשרם תרגיל כדור - Dianita Rumiya - שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.

תרגיל לינוי אשרם : View 10 לינוי אשרם תרגיל כדור - Dianita Rumiya - שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.. אשרם פתחה את התחרות עם תרגיל האלות, שנחשב למכשיר חזק במיוחד אצלה וקיבלה בו 23.500, ציון גבוה במיוחד ששלח אותה הישר למקום הראשון. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא.

תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף.

משחקי אירופה: לינוי אשרם זכתה במדליית הכסף | ספורט 1
משחקי אירופה: לינוי אשרם זכתה במדליית הכסף | ספורט 1 from sport1images.maariv.co.il
גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. זליקמן עלתה מיד אחריה עם תרגיל הסרט וקיבלה עליו 20.300. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות.

אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות

תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. לינוי אשרם זכתה במדליית זהב בקרב רב באליפות אירופה. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: אחרי פתיחה רעה, תרגיל מצוין הקפיץ את לינוי אשרם למקום החמישי עוזי דן לפני 2 שעות את שיא הדרמה, את שיא הסנסציה, את שיא האופוריה. לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. אחרי שפספסה מדליה בקרב רב באליפות אירופה, הישראלית רשמה 27.850 נק' בתרגיל החישוק וזכתה בכסף. ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד. איילת זוסמן) עלתה היום למשטח התחרות לתחרויות הגמר עם. לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. בגיל 13 נשברה ועברה לשחייה, אבל השתעממה וחזרה להתעמלות מהר מאוד. מדליית כסף 賂 ללינוי אשרם בגמר תרגיל החישוק לינוי אשרם (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנת:

לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. מדליית כסף 賂 ללינוי אשרם בגמר תרגיל החישוק לינוי אשרם (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנת: לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא. תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד.

דיווח חי ממוקדמות הקרב-רב: תקלה ללינוי אשרם בסוף תרגיל ...
דיווח חי ממוקדמות הקרב-רב: תקלה ללינוי אשרם בסוף תרגיל ... from img.haarets.co.il
לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד. אין מילים לתאר את ההישג האדיר של לינוי אשרם שמנפצת כל שיא וכל הישג אפשרי על. תרגיל הסרט של לינוי אשרם בגמר גביע העולם באיטליה. מדליית כסף 賂 ללינוי אשרם בגמר תרגיל החישוק לינוי אשרם (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנת: לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט. לינוי אשרם (עמית שיסל) לינוי אשרם בתרגיל הסרט (עמית שיסל) תרגיל הכדור לינוי אשרם המשיכה עם תרגיל טוב בכדור וקיבלה ציון של 19.750 נקודות, אולי מעט נמוך יותר ממה שציפתה. לינוי אשרם זכתה הערב (שבת) במדליית הזהב בתחרות הקרב רב בתחרות גביע האתגר, הנערכת בקלוז' שברומניה ומהווה הכנה לאליפות העולם בחודש הבא.

היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות.

אשרם, דולגופיאט, מוקי, גורבנקו (שחר גרוס, איציק בלניצקי, נעם מורנו) חלפו לא פחות מחמש שנים של עבודה קשה מאז הסתיימו להם המשחקים האולימפיים בריו 2016, ואחרי המתנה ארוכה מהרגיל מגיעה לה גם אולימפיאדת טוקיו 2020. לינוי אשרם שמרה לנו את הטוב לסוף. תרגיל הסרט של לינוי אשרם בגמר גביע העולם באיטליה. מדליית כסף 賂 ללינוי אשרם בגמר תרגיל החישוק לינוי אשרם (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנת: תרגיל הכדור של לינוי אשרם בגמר גביע העולם בבאקו. אשרם פתחה את התחרות עם תרגיל האלות, שנחשב למכשיר חזק במיוחד אצלה וקיבלה בו 23.500, ציון גבוה במיוחד ששלח אותה הישר למקום הראשון. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: איילת זוסמן) עלתה היום למשטח התחרות לתחרויות הגמר עם. לפני פתיחת האולימפיאדה, אלה הימים שכולנו סימנו ביומן. זליקמן עלתה מיד אחריה עם תרגיל הסרט וקיבלה עליו 20.300. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators.

שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה. תרגיל הסרט של לינוי אשרם בגמר גביע העולם באיטליה. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube. אחרי שפספסה מדליה בקרב רב באליפות אירופה, הישראלית רשמה 27.850 נק' בתרגיל החישוק וזכתה בכסף. בגיל 13 נשברה ועברה לשחייה, אבל השתעממה וחזרה להתעמלות מהר מאוד.

לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם ...
לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם ... from img.wcdn.co.il
לינוי אשרם ואיילת זוסמן אחרי תרגיל הסרט בגמר (רויטרס) לינוי אשרם (רויטרס) לינוי אשרם (רויטרס) לינוי אשרם. היא עלתה לרוטינה הרביעית מהמקום השלישי, ונראה כי תצליח לשמור עליו גם עד לתום התחרות. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. ניקול זליקמן גם עלתה על הפודיום כשזכתה בארד. אלה סמופאלוב, המאמנת של ניקול זליקמן שתתחרה בעצמה בטוקיו, אמרה באחת מקבלות הפנים הרבות לאשרם אחרי מדליית זהב: גדלה בראשון לציון והחלה להתאמן בהתעמלות אומנותית בגיל 7. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא. Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on youtube.

לינוי אשרם סיימה את המוקדמות עם תרגיל הסרט.

לינוי אשרם וניקול זליקמן במוקדמות תרגיל הקרב רב, ובתקווה שגם שתיהן יתמודדו מחר בגמר התרגיל. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. בגיל 13 נשברה ועברה לשחייה, אבל השתעממה וחזרה להתעמלות מהר מאוד. לאחר מכן אשרם ביצעה את תרגיל האלות והרשימה, בזכות תרגיל מהיר ומדויק שהקנה לה ציון גבוה מאוד של 26.200 נקודות. תרגיל החישוק החדש של לינוי אשרם. תרגיל הכדור של לינוי אשרם בגמר גביע העולם בבאקו. אין מילים לתאר את ההישג האדיר של לינוי אשרם שמנפצת כל שיא וכל הישג אפשרי על. אשרם פתחה את התחרות עם תרגיל האלות, שנחשב למכשיר חזק במיוחד אצלה וקיבלה בו 23.500, ציון גבוה במיוחד ששלח אותה הישר למקום הראשון. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. תרגיל הסרט הוא הפחות טוב שלה, אבל גם למתחרות שלה יש את עקב האכילס שלהן. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים. איילת זוסמן) עלתה היום למשטח התחרות לתחרויות הגמר עם. שגיאה גדולה לאחת המועמדות למדליה.

Posting Komentar

0 Komentar